بسمه تعالی

دانشجویان محترم :

با توجه باینکه انتخاب واحد نیمسال دوم 96-1395 از تاریخ 95/11/04لغایت 95/11/09می باشد، خواهشمند است جهت جلوگیری از هرگونه مشکل در فرآیند انتخاب واحد، راهنمای ذیل را به دقت مطالعه نمایید.

فرآیند ثبت نام در نیمسال دوم 96-1395

ابتدا وارد سایت موسسه آموزش عالی تابران به آدرس www.tabaran.ac.ir شوید و پس از ورود به پرتال دانشجویی، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. به قسمت مالی پرتال مراجعه نموده و کارنامه مالی خود را مشاهده نمایید. سپس مبلغ واریزی خود را به صورت پرداخت الکترونیکی واریز نمایید.

تذکرات:

  1. دانشجویان جهت ورود به پرتال و انتخاب واحد نیمسال دوم 96-1395، میبایست مجموع مبالغ زیر را صرفا به روش الکترونیک، واریز نمایید.

الف: بدهی نیمسالهای گذشته (مبلغ مانده بدهکاری در کارنامه مالی قبل انتخاب واحد)

ب: پرداخت شهریه ثابت

  1. جهت فعال شدن انتخاب واحد، دانشجو می‏بایست قبل از انتخاب واحد نسبت به واریز وجه به صورت الکترونیکی اقدام نماید، در غیر اینصورت انتخاب واحد میسر نخواهد شد و مسئولیت تأخیر آن بر عهده شخص دانشجو می باشد.
  2. بعد از پرداخت الکترونیکی، چنانچه در موعد مقرر در اطلاعیه آموزشی به سایت موسسه مراجعه نمایید، می‏توانید انتخاب واحد خود را انجام دهید. برای این کار نیز می‏بایستی راهنمای آموزشی را مطالعه کنید.
  3. بعد از انتخاب واحد و تایید نهایی، با مراجعه به پرتال و بررسی کارنامه مالی خود، باقیمانده شهریه خود را (مبلغ مانده بدهکاری در کارنامه مالی بعد از انتخاب واحد) تا قبل امتحانات پایان ترم، به دو روش ذیل پرداخت نمایید :

الف: نقدی صرفا از طریق پرداخت الکترونیکی:

شیوه پرداخت: همانند پرداخت شهریه ثابت که توضیح داده شد.

ب: تقسیط از طریق پرداخت چک

شیوه پرداخت: انتخاب قسمت تقسیط که در این صورت سه حالت زیر پیشنهاد می شود:

  1. یک فقره چک به تاریخ 96/01/20
  2. دوفقره چک به تاریخ 96/01/20و 96/03/10
  3. سه فقره چک به تاریخ 96/01/20و 96/02/20و 96/03/10

 

  1. نکات مهم در مورد چکهای تحویلی:

- به تاریخهای مغایر با تاریخهای یاد شده، اجازه ثبت در سیستم داده نخواهد شد.

- تاریخ و مبلغ چکها غیر قابل تغییر میباشد و توسط خود سیستم درج میگردد . به طور مثال اگر یک فقره چک را انتخاب نمایید الباقی مبلغ شهریه، بطور خودکار برای تاریخ در نظر گرفته شده محاسبه می‏‏گردد. لذا قبل از نوشتن چکها حتما تاریخ و مبلغ را از طریق سایت، بررسی نمایید .

- دانشجویان میبایست اطلاعات چک را به طور صحیح در بخش مالی و قسمت ثبت چک درج نمایند. (چکها بایستی صرفا در وجه موسسه آموزش عالی تابران صادر گردد.) بعداز ورود اطلاعات چکها و ثبت آنها برای اطمینان از صحت عملیات انجام شده به قسمت تاییدیه مالی در بخش مالی پرتال خود مراجعه نمایید.

  • دانشجویان محترم تا زمانیکه مستندات خود (چکها) را به امور مالی تحویل ندهند، انتخاب واحد آنان قطعی نخواهد بود و اسامی در لیست کلاسها ثبت نمیگردد. دانشجو موظف است پس از اتمام پرداخت به همراه چکهای امضا شده به امور مالی مراجعه و تاییدیه دریافت نمایید.

- موعد تحویل چکها از تاریخ 95/12/10لغایت 95/12/25می باشد .

 

  1. پاسخ سئوالات مرتبط با امورمالی را می‏توانید در ساعات اداری (8 الی 14) از واحد امور مالی دریافت نمایید.

 

 

 

امور مالی موسسه

بازگشت
ارتباط با ما
ساختمان مرکزی

ساختمان مرکزی:

خراسان رضوی، مشهد مقدس، قاسم آباد، شریعتی 60

شماره تماس:

35227215 - 051


مرکز تحصیلات تکمیلی و آموزش های کوتاه مدت

مرکز تحصیلات تکمیلی و آموزش های کوتاه مدت:

بلوار وکیل اباد، بین وکیل اباد 49 و پل صیاد شیرازی

شماره تماس:

38682227 - 051


شماره نمابر: 35227223 - 051

سامانه پیامکی: 10005135227215

پست الکترونیکی: info@tabaran.ac.ir

شبکه های اجتماعی:

موسسه آموزش عالی تابران

نماد اعتماد الکترونیکی
Powered by Jebeer