ليست پايان نامه هاي دفاع شده موسسه تا پايان نيم سال اول 96-1395

20 فروردین 96

نام و نام خانوادگی

عنوان پایان نامه (فارسی)

عنوان پایان نامه (English)

 

اکرم کوه کن

تأثیر مدیریت مشارکتی بر میزان رضایت شغلی و تعهد سازمانی مدرسین زبان های خارجی (انگلیسی) آموزشگاه های زبان ایران

The effect of participatory management on Iranian EFL teachers` job satisfaction and organizational commitment in institutes of foreign languages

سمانه سادات اردلان جوان

تأثیر کلاس های همگن و ناهمگن بر مهارت گفتاری فراگیران زبان انگلیسی از طریق فعالیت های مشارکتی و تعاملی در ایران

On the effect of homogeneity and heterogeneity on Iranian EFL learners` speaking skill  through cooperative interaction Activities

مرتضی حیدر زاده

رابطه بین خلاقیت معلمان زبان انگلیسی خراسان رضوی و مهارت آن ها در طرح سوالات چند گزینه ای بدون اشنباه

 Relationship between Iranian (a case study in Khorasan Razavi Province) EFL teachers ‘creativity and their skill in designing flawless multiple-choice questions

مجتبی قلاسی مود

رابطه بین دانش عملگرایانه معلمان زبان خارجی و انتخاب فعالیت های گفتگو در کلاس

On the relationship between Iranian EFL teachers ‘pragmatic awareness and their choice of classroom speaking

جمال میری

رابطه میان سطح عزت نفس مدرسان زبان انگلیسی و نقش آن ها بر اساس نظریه فوتینگ گافمن

On the Relationship between the Iranian EFL Teachers` Self-Esteem and Their Roles: A Study Based on Goffman`s Footing Theory

سمیه روحانیون

بررسی رابطه بین هوش معنوی خلاقیت و درک مطلب زبان ایرانی

On the Relationship among Spiritual Intelligence Creativity and Reading Comprehension Performance of Iranian EFL Learners

الهام باقری

رابطه بین تمایل فراگیران زبان انگلیسی به کارهای گروهی در ایران با موقعیت اجتماعی و اقتصادی ان ها

The Relationship between Willingness towards Cooperative Learning and Socioeconomic Status of Iranian EFL Learners

نادیا اختراعی طوسی

تأثیر مدیریت کلاسی بر از بین بردن سکوت دانش آموزان

The Effect of Teachers Classroom Management on Breaking the Spiral of Silence in EFL Learners

مریم رجائیان

ارتباط بین محیط کلاسی ساختارگرایانه و مدیریت کلاسی از دیدگاه زبان آموزان ایرانی

The Relationship Between Constructivist Classroom Environment and Classroom Management: A Study of Iranian EFL Learners` Perspectives

آیدا پهلوانی

تأثیر فعالیت ها مربوط به هوش زبانی بر روی مهارت های مکالمه زبان آموزان ایرانی

The Effect of Linguistic Intelligence Based Activities on Iranian EFL Learners` Speaking Ability

مهدی حسین زاده

تأثیربه کارگیری استراتژی های یادگیری لغت: توصیف مشارکتی تصاویر و شخصی سازی واژگان بر یادگیری لغت در زبان آموزان نوجوان ایرانی سطوح مقدماتی

On the Effect of Employing Vocabulary Learning Strategies: Collaborative Picture Description and Personalization on the Iranian Young Adult Elementary EFL Learners' Vocabulary Retention.

مریم قشنگ

بررسی ارتباط میزان رضایتمندی شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی با سطح خودمختاری (اختیار) آن ها

On the Relationship between Iranian EFL Teachers` Level of Job Satisfaction and Their Autonomy.

لیلا صفاریان طوسی

بررسی تأثیر آموزش راهکارهای امتحان دادن بر توانش نگارشی و خلاقیت زبان آموزان سطح آپراینترمدیت ایرانی

On the Effect of  Training  Test Taking Strategies Over Iranian EFL Upper-intermediate Learners` Writing Ability and Their Sense of Creativity

مهسا قیصران پور

بررسی تأثیر پادکست های تولید شده توسط زبان آموزان سطح متوسط ایرانی بر خودباوری ان ها

On the Effect of Self-Generated Podcasts on Iranian Intermediate EFL Learners` Self-efficacy

سعیده سادات سیدی

تأثیر آموزش محتوی-محور بصورت صریح و ضمنی بر یادآوری لغات محتوایی در دانش آموزان دختر ایرانی دبیرستانی

The Effect of Implicit vs. Explicit Content-Based Instruction over Iranian EFL Female High School Learners` Content Vocabulary Retention.

عماد خسروانی

تأثیر بکارگیری نرم افزار یادگیری زبان توسط معلم بر خودکارآمدی و یادگیری لغت فراگیران ایرانی انگلیسی آموز به عنوان زبان خارجه در دوره راهنمایی

On the Effect of Teacher`s Employment of Language Learning Software on Iranian Pre-Intermediate EFL Learners` Autonomy and Vocabulary Retention

ملیکا هادوی

رابطه بین سرمایه های اجتماعی و سرمایه های فرهنگی و تمایل در ارتباط به زبان انگلیسی: مطالعه تطبیقی حضور و عدم حضور دانش آموزان در کلاس های فوق برنامه زبان انگلیسی

The Relationship between Social/Cultural Capital and Willingness to Communicate: A Comparative Study Based on Students`  Attendance in Extra Curricular Classes.

محبوبه قاسمی

رابطه بین رهبری معلمان زبان انگلیسی ایرانی و توانمندی آن ها و تفکر انتقادی در بین آن ها

On the Relationship Between Iranian EFL Teacher Leadership and Teacher Empowerment and Their Critical Thinking

فریبا زنجانی

تأثیر قرض گیری زبان بر یادآوری بر یادآوری لغات توسط دانش اموزان ایرانی انگلیسی آموز به عنوان زبان خارجه در دوره ی راهنمایی و انگیزش آن ها

On the effect of Teachers` Application of Code Switching on Iranian EFL Learners` Vocabulary Retention and Motivation

میترا جوکار

ارتباط میان توانمندسازی معلمان ایرانی و استفاده آنها از مهارت های نرم در زندگی

On the Relationship between Iranian EFL Teachers` Empowerment and Their Use of Soft Skills

مجید فکور

تأثیر استفاده معلمان زبان خارجی از تغییر زبان بر روی درک مطلب زبان دوم و انگیزش دانش اموزان دبیرستانی

On the Effect of Iranian EFL Teachers' Use of Code Switching on Iranian High School EFL Learners' Reading Comprehension Ability and Motivation

سودابه رضاخواه خادم

تأثیر طرح ریزی استراتژیکی در مقابل فعالیت تکرار بر روی عملکرد نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی

On the Effect of Strategic Planning vs. Task-Repetition on Iranian EFL Learners' Writing Performance

میترا خواجه گی کاخکی

بررسی تأثیر پیچیدگی فعالیت برروی دقت، روانی و پیچیدگی زبانی در نحوه صحبت کردن یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از مدل پیچیدگی فعالیت رابینسون

On the Effect of Task Complexity on Iranian EFL Learners' Accuracy, Fluency, and Linguistic Complexity in Their Oral Production: An Application of Robinson's Model of Task Complexity

حمیدرضا زیبایی

بررسی ارتباط بین نوع انگیزش و انجام تکلیف نوشتاری فراگیران سطح متوسط  زبان انگلیسی (به عنوان زبان خارجی) ایرانی از حیث پیچیدگی، صحت و روانی: بررسی موردی در استان خراسان

On the Relationship between Types of Motivation and Writing Task Performance of Iranian Intermediate EFL Learners in Terms of Complexity, Accuracy and Fluency: A Case Study of Khorasan Province

مینا امیرخانی

تأثیر پادکست روی تمایل به برقراری ارتباط و نگرش زبان آموزان ایرانی

On the Effect of Podcasting on Iranian Pre-Intermediate EFL Learners' Willingness to Communicate and Attitudes

نعیمه رسولی زاده

رابطه میان ترس از ارزیابی منفی و برونگرایی مقابل درونگرایی در میان معلمان زبان انگلیسی

On the Relationship between Fear of Negative Evaluation and Extroversion versus Introversion among EFL Teachers: A Case Study of Mashhad

مهسا موسی زاده

بررسی تأثیر داستان گویی دیجیتال بر میزان ابقاء کلمات جدید در ذهن زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی

On the Effect of Digital Storytelling on Iranian Elementary  EFL  Learners’ Vocabulary Retention

مهدی خلیلی

بررسی تأثیر به کارگیری فعالیت های خلاقانه در توانایی درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی ایرانی

On the Effect of Employing Creative Tasks on Iranian EFL Learners' Reading Comprehension Ability

ملیحه نیساری

تاثیر آموزش از طریق کلیپهای خنده دار بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی

On the Effect of Employment of Humorous Video Clips on Iranian Intermediate EFL Learners Idiom Achievement

فاطمه حسینی

تاثیر کار گروهی و انفرادی بر روی مهارت های نوشتاری (دقت ،روانی و پیچیدگی) زبان آموزان دختر ایرانی

On The Effect of  Group Versus Individual Writing Work of Iranian Female: English Foreign Language Learners' Writing Accuracy , Complexity And Fluency

زهره حسین پور یونسی

ارتباط بين استفاده از استراتژي خود نظم دهي لغت توسط دانشجويان ايراني زبان خارجي انگليسي سال اول دانشگاه و مشتاق بودن آنها براي برقراري ارتباط :مطالعه موردي در گناباد

On the Relationship between Self – Regularity vocabulary Strategy use by the Iranian EFL Freshman University Student and their Willingness to Communicate: A case of Gonabad

اشرف راد

بررسي تاثير بازيهاي تعاملي بر اضطراب نوشتاري زبان آموزان و نگرش آنها نسبت به اين بازيها

On the Effect of Interactive games on Iranian EFL Learners' Writing Anxiety and their Attitude toward Games

هانیه سلطانی خبوشان

رابطه بين انواع شخصيت يادگيرندگان زبان دوم ايراني و استرس نوشتن :مطالعه موردي در خراسان رضوي

On the Relationship between Iranian EFL Learner's Personality Type and this Writing Anxiety: A Case of Khorasan Razavi

محمد احمدی

بررسی رابطه بین تیپ شخصیت معلمان ایرانی زبان انگلیسی و میزان سطح تمایل دانش آموزان آنها در شرکت درفعالیهای کلاسی و برقراری ارتباط.

On the Relationship between Iranian EFL Teachers' Personality Type and Their Students' Level of Engagement and Willingness to Communicate; A Case of Mashhad

الهه محمدی خسرویه

تاثیر دنیای مجازی بر استفادهاز استراتژی ارتباط و نگرش شرکت کنندگان سطح متوسط به یادگیری زبان انگلیسی

On the Effect of Second Life (an Online Virtual World) on Iranian Intermediate EFL Participants' communication Strategy Use and Their Attitudes toward Learning English

حامد مهدویان نسب

بررسی رابطه بین خودشکوفایی فراگیران سطح میانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم با اهمال کاری تحصیلی شان - در شهر مشهد

On the Relationship between Iranian Intermediate EFL Learner's Self-Actualization and their Educational Procrastination: Case of Mashhad City

زهرا شاه محمدی نجف آبادی

رابطه بین رفتار خلاقانه دانشجویان و مهارتهای نرم در بافت زبان انگلیسی در خوزه استان خراسان رضوی

On relationship between Students' creative behavior and their soft skills in EFL Contexts: a case of study in the Khorasan Razavi province

مهسا یزدانی قره آغاج

بررسی تاثیر متون روایی برجسته شده و سطح بسندگی زبان روی درک مطلب دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه اراک

The Effect of Focalized Narrative Texts and Language Proficiency on Reading Comprehension of EFL Learners of Arak University

           

 


بازگشت

تمامی حقوق این تارنما برای موسسه آموزش عالی تابران محفوظ می باشد. طراحی و پشتیبانی: هشتم